جهت اطلاع از نحوه برگزاری کلاس‌ها و رزرو وقت بصورت تلفنی تماس بگیرید.

میکروبلیدینگ چقدرماندگاری دارد؟ | از 0 تا 100

میکروبلیدینگ چقدرماندگاری دارد؟
فهرست مطالب

آیا برای شما سوال شده است که میکروبلیدینگ چقدر ماندگاری دارد؟ ماندگاری میکروبلیدینگ را می تواند 18 تا 30 ماه در حدود 2 تا 3  سال دانست. به طور کلی، یک یا دو بار در سال نیاز به ترمیم دارد.  

هنگامی که رنگدانه حاصل از عمل شروع به کم رنگ و محو شدن محسوسی کرد، باید برای ترمیم  آن به پزشک مربوطه خود مراجعه کنیم.

میزان ماندگاری میکروبلیدینگ

از آنجایی که میکروبلیدینگ امروزه به یکی از روش های رایج در بین خانم ها تبدیل شده است، اکثر آن ها می خواهند بدانند میکروبلیدینگ چقدر دوام دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که خراش هایی که در روش میکروبلیدینگ سطحی روی  پوست ایجاد  می شود و دلیل آن این است که هر چه خراش سطحی تر باشد خونریزی کمتری دارد بنابراین به همین دلیل است که مدت زمان میکروبلیدینگ بیشتر از بقیه است. روش های فرم دادن به ابرو کمی کمتر باشد اما این مدت زمان کوتاه به طور کلی در مقابل مزایای بزرگ این روش نادیده گرفته می شود.

 

میکروبلیدینگ چقدرماندگاری دارد

  مراحل ریزش رنگ میکروبلیدینگ  

مزایای میکروبلیدینگ ابرو

یکی از بهترین مزایای این روش این است که رنگ و طرح میکروبلیدینگ را می توان با توجه به خواسته و سلیقه مشتری تغییر داد. بنابراین این مزیت باعث شده تا افراد به مدت زمان میکروبلیدینگ توجهی نکنند. به طور کلی مدت میزان میکروبلیدینگ چقدر ماندگاری دارد دارد بین شش ماه تا دو سال است که به عواملی مانند مدل و نوع رنگ انتخابی بستگی دارد. در واقع این عوامل تاثیر سازنده ای در این دوره دارند.

یکی دیگر از عواملی که باعث می‌شود مشتریان به ماندگاری میکروبلیدینگ توجه نکنند ایمنی بسیار بالای این روش نسبت به سایر روش های هاشور است زیرا رعایت یک سری مشکلات در این روش بسیار ضروری است. در واقع باید بدانید که این روش از نظر بهداشتی و ایمنی بی خطر است.

در این خصوص باید گفت که هر زخمی که روی پوست ایجاد می شود، عامل ایجاد التهاب است، بنابراین یکی از موارد ایمنی و بهداشتی این روش، اطمینان از استریل بودن سوزن های میکروبلیدینگ قبل از انجام کار است. روش ایمنی دیگری که در روش میکروبلیدینگ باید رعایت کنید توجه به مکان و پرسنل انجام این کار است.محل انجام این کار باید تمیز همانند فاطمه گرجی باشد و همچنین باید اطمینان حاصل کنید که کارکنان با تجربه و حرفه‌ای هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره 100% رایگان و دریافت تخفیف شماره تماس خود را وارد نمایید

پاپ اپ ارسال شماره تماس

فیلد های "*" اجباری هستند