جهت اطلاع از نحوه برگزاری کلاس‌ها و رزرو وقت بصورت تلفنی تماس بگیرید.

بهترین مرکز آرایش دائم در تهران

بهترین مرکز آرایش دائم در تهران
فهرست مطالب

آرایش دائم یا پرمننت میکاپ، روشی برای ایجاد آرایش دائمی و شبیه به طبیعی بر روی صورت و سایر قسمت‌های بدن است. در این روش، تتو و رنگ کردن خاصی بر روی پوست انجام می‌شود تا بدون نیاز به آرایش روزانه، ظاهری شبیه به آرایش داشته باشید. این روش عموماً برای آرایش چشم و لب، ابرو، خط چشم، رنگ کردن لب، هایلایت، کانتورینگ، و تتوی سایر قسمت‌های بدن مانند ابرو، خط لب، حتی سینه و شکم نیز استفاده می‌شود. این روش به دلیل صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های آرایش روزانه، برای بسیاری از افراد جذاب است. اگر قصد آرایش دائم را دارید و به دنبال “بهترین مرکز آرایش دائم در تهران” می‌گردید خوش حال می‌شویم مرکز آرایش ما را انتخاب کنید.

اطلاعات تماس بهترین مرکز آرایش دائم در تهران

تماس با آموزشگاه زیبایی

از طریق روش‌های زیر با “مرکز آرایش دائم فاطمه گرجی” در تماس باشید. 

انواع آرایش دائم | بهترین مرکز آرایش دائم در تهران

  • پیگمنتاسیون لب: در این روش، رنگ مورد نظر برای لب‌ها به صورت دائمی روی لب‌ها کار می‌شود.
  • تتو ابرو: با استفاده از این روش، شکل و ظاهر ابرو به صورت دائمی تغییر می‌کند.
  • میکروبلیدینگ ابرو: یکی از جدیدترین روش‌های پر کردن ابروهاست که ماندگاری نسبتا طولانی را خواهد داشت. و برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو یا اصلاح فرم آن‌ها استفاده می‌شود.
  • خط چشم: در این روش، خطی بر روی لبه چشم کشیده می‌شود تا چشمان شما بزرگتر و جذاب‌تر به نظر بیایند.
  • هایلایت و کانتورینگ دائمی: با استفاده از این روش، می‌توانید با برجسته کردن برخی قسمت‌های صورت، به چهره‌ی خود تعادل و سبکی خاصی بدهید.
  •  تاتو سایر قسمت‌های بدن: در این روش، رنگ‌های دائمی بر روی سایر قسمت‌های بدن مثل سینه، شکم، پشت و غیره رسم می‌شود.
انواع آرایش دائم

چرا خدمات فاطمه گرجی؟

بیش از 16 سال سابقه فعالیت تخصصی در حوزه آرایش دائم و ارائه تکنیکهای جدید و به روز دنیا در محموعه آموزش آرایش دائم فاطمه گرجی. همچنین محموعه ما دارای رکورد در بیشترین تعداد هنرجو و مراجعه کننده می‌باشد.

مزایای آرایش دائم چیست؟

  • صرفه جویی در زمان: با داشتن آرایش دائم، نیازی به صرف وقت برای آرایش روزانه نیست و شما می‌توانید در طول روز بیشتر به امور دیگر بپردازید.
  • صرفه جویی در هزینه: هر روز خرید کردن محصولات آرایشی برای استفاده روزانه، هزینه بسیار زیادی است، اما با داشتن آرایش دائم، نیازی به خرید محصولات آرایشی روزانه نیست.
  • ظاهر جذاب‌تر: با داشتن آرایش دائم، شما می‌توانید به راحتی به یک ظاهر بسیار جذاب و خاص برسید و این موضوع می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس و جذب توجه دیگران شود.
  • بیشترین دوام: با داشتن آرایش دائم، نگرانی شما در مورد پاک شدن آرایش در طول روز کاهش می‌یابد و حتی در شرایطی که به صورت غیرمنتظره عرق کرده‌اید یا شستشوی صورت انجام داده‌اید، آرایش شما به همان شکل قبلی باقی می‌ماند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره 100% رایگان و دریافت تخفیف شماره تماس خود را وارد نمایید

پاپ اپ ارسال شماره تماس

فیلد های "*" اجباری هستند