جهت اطلاع از نحوه برگزاری کلاس‌ها و رزرو وقت بصورت تلفنی تماس بگیرید.

بهترین مرکز سولار بانوان در شهرک گلستان

بهترین مرکز سولاریوم بانوان در شهرک گلستان (غرب تهران)
فهرست مطالب

آیا به دنبال مرکز سولار (سولاریوم) بانوان در شهرک گلستان هستید؟ ما می توانیم مرکز تخصصی آرایش دائم و سالن زیبایی فاطمه گرجی را به شما معرفی کنیم. در مرکز تخصصی آرایش دائم و سالن زیبایی فاطمه گرجی خدمات سولار برای بانوان قرار دارد.

مرکز سولار بانوان فاطمه گرجی

اگر به دنبال برنزه کردن پوست خود هستید. سولار یا سولاریوم، یک راه ایده آل برای کسانی است که بدون نیاز به قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید به دنبال رنگ برنزی هستند.

با این حال، مانند هر روند زیبایی، ضروری است که هم مزایا و هم معایب احتمالی سولار را در نظر بگیرید. با رزرو یک جلسه سولار دقایقی بر روی تخت آفتابگیر با فناوری پیشرفته در سالن زیبایی و آرایش دائم فاطمه گرجی می توانید به آن ظاهر درخشان و برنزه دست پیدا کنید.
توصیه می کنیم به تدریج جلسات خود را طبق نظر مشاور و متخصصین ما افزایش دهید تا پوست شما به اشعه ماوراء بنفش و افزایش مقدار ویتامین D عادت کند. قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث سنتز ویتامین D در بدن ما می شود، یک ماده مغذی حیاتی که از سلامت استخوان ها حمایت می کند، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و بهبود می بخشد.

سولاریوم، نوعی تخت های مجهز به اشعه‌های UVB است. سولار می‌توانند تولید ویتامین D را مشابه نور طبیعی خورشید تحریک کنند. این مزیت می تواند به ویژه برای افرادی که در مناطقی با زمستان های طولانی زندگی می کنند یا کسانی که دسترسی محدود به نور مستقیم خورشید دارند، ارزشمند باشد.

قیمت هر جلسه سولار بانوان در غرب تهران (شهرک گلستان)

 

سولار (سولاریوم) بدن چیست؟

چگونه UV روی پوست شما تأثیر می گذارد؟ سلول های پوست در لایه بالایی پوست (اپیدرم) رنگدانه ای به نام ملانین می سازند. ملانین به پوست شما رنگ طبیعی می دهد. هنگامی که پوست در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار می گیرد، ملانین بیشتری تولید می کند. این باعث تیره شدن و برنزه شدن پوست می شود. دستگاه سولاریوم دارای ویژگی های زیر می باشد که عبارتند از:

  • نور UVB: سولاریوم از نور UVB استفاده می کند. دستگاه سولاریوم طول موج خاصی از نور فرابنفش است که توسط پوست جذب می شود. موجب  تحریک تولید ویتامین D در بدن می شود.
  • سولاریوم فاقد مواد شیمیایی است:  در سولاریوم؛ از UV، که جزو مواد شیمیایی تخریب کننده لایه اوزون است، استفاده نمی شود. به این ترتیب گزینه ای سازگار با محیط زیست است.
  • درمان های قابل تنظیم : شدت و مدت درمان سولار را می توان متناسب با نیازهای بیماران تنظیم کرد.
  • حداقل عوارض جانبی: سولاریوم به طور کلی بی خطر در نظر گرفته می شود و دارای حداقل عوارض جانبی است، اگرچه برخی از بیماران ممکن است قرمزی یا خارش خفیف را تجربه کنند. به طور کلی، یک ابزار ارزشمند در درمان بیماری‌های مختلف پوستی است که ضمن تسکین درد و خارش، باعث رشد و ظاهر سالم سلول‌های پوست می‌شود.

فواید سولاریوم پوست

از فواید سولاریوم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم که عبارتند از:

  • تسکین درد:
    سولاریوم می تواند درد و خارش ناشی از بیماری های پوستی را تسکین دهد.
  •  بهبود ظاهر پوست:
    می تواند به کاهش التهاب و رشد سالم سلول های پوست کمک کند و منجر به بهبود ظاهر پوست شود.
  • درمان بیماری های پوستی با سولاریوم:
    نشان داده شده است که سولیا در درمان طیف وسیعی از بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس، ویتیلیگو و درماتیت آتوپیک موثر است.

با چند جلسه سولاریوم رنگ پوست عوض می شود؟

دستگاه های سولاریوم دارای چراغ هایی هستند که به طور مصنوعی اشعه ماوراء بنفش ایجاد می کنند، اما از آنجایی که نور سولاریوم قوی تر از خورشید است، برنزه شدن با این دستگاه زمان کمتری نسبت به خورشید می برد. درست مثل آفتاب گرفتن، یک جلسه برای برنزه کردن با سولاریوم کافی نیست و باید تکرار شود. بنابراین تعداد جلسات نقش مهمی در طول عمر سولاریوم دارد.

اما به طور کلی می توان گفت که طول عمر سولاریوم 7 تا 10 روز است و این عدد در افراد مختلف می تواند متفاوت باشد. برای افزایش ماندگاری سولاریوم می توانید از کرم ها و لوسیون های مرطوب کننده مخصوص استفاده کنید. علاوه بر این، پس از انجام سولاریوم باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و ایجاد آفتاب سوختگی خودداری کنید. زیرا می تواند رنگ برنزه را سریعتر از روی پوست محو کند. معمولاً بعد از 7 تا 10 روز باید جلسه سولاریوم را تمدید کنید. خوشبختانه با استفاده از روش های ساده می توان مدت زمان سولاریوم را اندکی افزایش داد که در ادامه به آن می پردازیم.

یکی از موثرترین عوامل برای برنزه ماندن، شدت سولاریوم است. شدت سولاریوم به تعداد جلساتی که انجام می دهید بستگی دارد. بنابراین، اگر بیش از 4 جلسه متوالی برنزه کردن انجام داده باشید، پوست شما مدت بیشتری برنزه می ماند.

مراقبت پوست قبل از سولاریوم

قبل از سولاریوم باید چه کارهایی انجام بدهیم؟ در اینجا به تعدادی از این موارد می پردازیم که عبارتند از:

  • در مورد انواع مختلف دستگاه های برنزه کننده و سولاریوم که مناسب پوست شما است آگاهی کسب کنید.
  • یک یا دو روز قبل از جلسه سولاریوم، پوست خود را با دوش گرفتن، اصلاح و لایه برداری آماده کنید. لایه برداری به آماده سازی پوست شما قبل از برنزه کردن کمک می کند، فقط قبل از جلسه اول لایه برداری کنید.
  • غذاهای حاوی بتاکاروتن مانند هویج و سیب زمینی شیرین بخورید. غذا های حاوی بتاکاروتن به شما کمک می کند بدون سوزش برنزه شوید.
  • از لوسیون‌های برنزه کننده، تقویت‌کننده‌هایی که منحصراً برای برنزه‌کردن در زیر آفتاب ساخته شده‌اند، استفاده کنید. لوسیون هایی که برای سولاریوم ساخته نشده اند به برنزه شدن شما کمک نمی کند، حتی ممکن است به پوست آسیب بزند. پس در انتخاب لوسیون های خود دقت کنید.
  • هیدراتاسیون همیشه مورد نیاز است، قبل از رفتن به جلسه برنزه کردن، از یک مرطوب کننده سبک بدون روغن استفاده کنید.
  • عوارض جانبی داروهای تجویزی خود را بررسی کنید، برخی از آنها شامل حساسیت پوستی با قرار گرفتن در معرض UV است
  • باید درجه سولاریوم را در زمان و قدرتی که مناسب بدن شماست تنظیم کنید. برای رنگ تیره تر حریص نشوید می تواند پوست شما را در معرض خطر قرار دهد.

مراقبت های پوست بعد از سولاریوم

پس از سولاریوم مراقبت از پوست بسیار حائز اهمیت است. در اینجا به 4 مورد از مراقبت های پوست پس از سولاریوم می پردازیم:

مرطوب کردن پوست شما

مرطوب کردن پوست بعد از سولاریومدوش نگرفتن را در نظر بگیرید.این به این دلیل نیست که شما باید نگران “شستن” برنزه خود باشید. تولید ملانین تحریک شده توسط نور UVA با دوش گرفتن متوقف نمی شود. در عوض، مطالعات نشان می دهد که دوش گرفتن و سپس استفاده از مرطوب کننده، پوست شما را مانند استفاده از مرطوب کننده به تنهایی آبرسانی نمی کند. اگر دوش می‌گیرید، حتماً:

  • دوش آب سرد یا ولرم بگیرید، نه گرم.
  • زمان دوش گرفتن خود را محدود کنید. دوش گرفتن طولانی مدت باعث از بین رفتن چربی پوست می شود.
  • از صابون پرهیز کنید یا آن را فقط در مکان های «بوی دار» مانند کشاله ران، زیر بغل و پاها بمالید. صابون چربی پوست را از بین می برد.
    خشک کنید تا مقداری رطوبت روی پوست شما باقی بماند.

از محصولی با اسید هیالورونیک استفاده کنید.

از محصولی با اسید هیالورونیک بعد سولاریوم استفاده کنید.

اسید هیالورونیک یک ماده شیمیایی طبیعی است که به اتصال و حفظ مولکول های آب در پوست کمک می کند. لوازم آرایشی حاوی اسید هیالورونیک باعث بهبود هیدراتاسیون و خاصیت ارتجاعی پوست می شوند. قبل از استفاده از مرطوب کننده، یک کرم حاوی ترکیب را به پوست خود بمالید. اگر دوش گرفتید بلافاصله بعد از آن کرم را بزنید.

مرطوب کننده بزنید.

استفاده از مرطوب کننده پس از سولاریوم

مرطوب کننده ها به جایگزینی لایه نازک لیپیدها کمک می کنند. از پوست شما در برابر از دست دادن آب محافظت می کند. هر مرطوب‌کننده‌ای جواب می‌دهد، اما برای سلامت پوست، از یکی با لیپوزوم‌های حاوی ویتامین A استفاده کنید. اگر دوش می‌گیرید، بلافاصله بعد از آن از مرطوب‌کننده استفاده کنید.
اگر مستعد جوش زدن هستید از یک مرطوب کننده غیر کومدون زا (منافذ را مسدود نمی کند) استفاده کنید.

هیدراته کنید.

نوشیدن 8 لیوان اب پس از سولاریوم

سلول های پوست جهت شادابی به آب نیاز دارند. اگر پوست شما به اندازه کافی مرطوب نباشد، خشک، سفت و پوسته پوسته خواهد شد. در واقع، یکی از دلایل اصلی پیری پوست این است که توانایی خود را برای حفظ رطوبت از دست می دهد. نوشیدن حداقل هشت لیوان آب در روز به طور معمول تضمین می کند که پوست شما آب کافی دریافت می کند.
اما از آنجایی که برنزه کردن می تواند رطوبت پوست شما را کم کند،قبل از سولاریوم آب بیشتری بنوشید.

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره 100% رایگان و دریافت تخفیف شماره تماس خود را وارد نمایید

پاپ اپ ارسال شماره تماس

فیلد های "*" اجباری هستند