جهت اطلاع از نحوه برگزاری کلاس‌ها و رزرو وقت بصورت تلفنی تماس بگیرید.

مرکز میکروبلیدینگ ابرو

مرکز میکروبلیدینگ ابرو
فهرست مطالب

برخی از خانم ها دارای ابروهای کم پشت و بد فرم هستند و می خواهند با استفاده از روش های مختلف این مشکل را برطرف کنند و ابروهایی زیبا داشته باشند؛ میکروبلیدینگ روشی بسیار مناسب است که باید برای انجام آن به مرکز میکروبلیدینگ در تهران  همانند فاطمه گرجی مراجعه کنید و از خدمات ارائه شده در مرکز بهره ببرید؛ بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران باید دارای بهترین دستگاه ها و ابزارها برای میکروبلیدینگ باشد و در ضمن باید در بهترین شرایط از این ابزارها استفاده کند؛ کلینیک مورد نظر باید با پزشکان متخصص و کادر درمان بسیار حرفه ای همکاری کند تا خدمات ارائه شده منحصر به فرد باشد.

اطلاعات تماس مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران

آدرس : شمال غرب تهران – شهرک گلستان – بلوار گلها – میدان اتریش – خیابان بنفشه ۹جنوبی – پلاک ۳۴ – طبقه دوم – سالن زیبایی فاطمه گرجی

٠٩١١٧٨٧٠٦٥٧

 ۰۹۱۲۰۰۸۵۵۲۹

پیشنهادی : مرکز میکروبلیدینگ در شهرک گلستان

مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران باید تمام نکات و توصیه های بهداشتی را رعایت کند تا سلامت بیماران به خظر نیفتد؛ کلینیک باید دارای تجهیزات مدرن و پیشرفته باشد و از روش های درمانی که مورد تائید وزارت بهداشتی هستند استفاده کند.

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران نی نی سایت

“مرکز میکروبلیدینگ ابرو”

میکروبلیدینگ یکی از روش های تاتو ابرو می باشد که اخیرا بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است؛ در این روش هدف ایجاد هاشورهایی بسیار ظریف بر روی پوست ابرو می باشد؛ با این روش فرم و حالت بسیار زیبا به ابرو داده می شود و قوس بسیار طبیعی روی پوست ایجاد می گردد؛ با انجام میکروبلیدینگ در بهترین سالن زیبایی در تهران همانند فاطمه گرجی می توان ابروهایی بسیار پرپشت و خوش فرم و قرینه داشت.

  مراحل ریزش رنگ میکروبلیدینگ  

میکروبلیدینگ ابرو

برای انجام روش میکروبلیدینگ ابرو باید از بلید یا تیغ استفاده کرد تا پوست برش زده شود و رنگ آن به لایه های زیر زخم شده پوست انتقال یابد؛ در صورت پاره شدن اپیدرم، رنگ مورد نظر به لایه های زیرین با عمق بسیار زیاد نفوذ می کند و در ضمن رنگ به مقدار بسیار زیاد به ناحیه مورد نظر انتقال می یابد چون رنگ به طور سطحی به پوست وارد می شود، امکان دارد کمرنگ شود و پس از آن نیاز به ترمیم باشد؛ بهبود یافتن زخم میکروبلیدینگ ابرو در مرحله اول تقریبا 2 هفته الی یک ماه طول می کشد و ترمیمش بین یک ماه الی دو ماه پس از اولین میکروبلیدینگ ابرو انجام می گیرد.

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران

بیشتر بخوانید : رنگ پرمننت برای میکروبلیدینگ

میکرو کار در مرکز میکروبلیدینگ ابرو

به فردی که دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ ابرو را گذرانده باشد و دارای مدرک معتبر باشد، به اصطلاح میکرو کار گفته می‌شود. این فرد در دوره‌های آموزشی با انواع فرم صورت، انواع ابرو، نحوه بی‌حسی، نحوه طراحی و قرینه سازی ابرو، نحوه در دست گرفتن قلم، میزان فشاریی که با دست خود به پوست باید وارد کند و با مراقبت‌های بعد از انجام میکروبلیدینگ آشنایی کامل داشته و می‌تواند رضایت مشتری را به دست آورد.

رزومه این افراد می‌تواند برای شما خیلی موارد را روشن کند. در صورتی که در رزومه این فرد فقط یک مدل ابرو دیدید که برای همه طراحی شده است بدانید این میکرو کار آشنایی با شناخت فرم صورت و ابرو ندارد و بدیهی است که همین مدل را برای شما نیز طراحی خواهد نمود.

انجام میکروبلیدینگ در مرکز میکروبلیدینگ ابرو برای چه کسانی ممنوع است؟

افرادی که در یکی از گروه‌های زیر قرار دارند بهتر است برای پر کردن ابروهای خود، متقارن سازی یا اصلاح فرم ابروها به فکر راهکار دیگری باشند.

  • افراد با سابقه اگزما،
  • افرادی که پوست کلوئیدساز دارند؛ به این معنا که زخم‌های آن‌ها بعد از بهبود گوشت اضافه می‌آورد.
  • افراد مبتلا به دیابت و بیماری‌های خود ایمنی،
  • خانم‌های باردار،
  • افراد مبتلا له پسوریازیس و اسکلردرمی،
  • افراد دارای اختلال در انعقاد خون،
  • افراد دارای عفونت‌های قارچی یا باکتریایی فعال یا زخم باز در اطراف ابروها.

بیشتر بخوانید : انواع آرایش دائم صورت

سوالات متداول مرکز میکروبلیدینگ ابرو

مرکز میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

مرکز میکروبلیدینگ ابرو یک مرکز حرفه‌ای است که در آن فرآیند میکروبلیدینگ ابرو انجام می‌شود. این فرآیند شامل استفاده از روش‌های خاصی برای اصلاح و شکل دادن به ابروها است. با استفاده از این فناوری، می‌توان ابروها را به صورت دقیق و با جزئیات بالا تغییر داد و به شکلی طبیعی و زیبا درآورد.

مرکز میکروبلیدینگ ابرو چه فوایدی دارد؟

میکروبلیدینگ ابرو به عنوان یک روش غیرجراحی برای اصلاح ابروها شناخته می‌شود. این فرآیند به شما امکان می‌دهد تا ابروهای خود را به شکلی دقیق و با جزئیات بالا تغییر دهید. با استفاده از این روش، می‌توانید ابروهای خود را پرکنید، شکل دهید و حتی ترمیم کنید. این روش همچنین به شما امکان می‌دهد تا ابروهای خود را به صورت دائمی و بدون نیاز به استفاده مداوم از مواد آرایشی تغییر دهید.

آیا میکروبلیدینگ ابرو دردناک است؟

میکروبلیدینگ ابرو یک فرآیند غیرجراحی است و برخلاف برخی روش‌های دیگر اصلاح ابرو، معمولاً دردناک نیست. قبل از شروع فرآیند، معمولاً یک کرم مخصوص برای بی‌حسیتی منطقه ابروها استفاده می‌شود تا احساس درد و ناراحتی کاهش یابد. همچنین، تکنیک‌های خاصی نیز برای کاهش درد و ناراحتی در طول فرآیند استفاده می‌شود. با این حال، همیشه بهتر است با متخصص مربوطه مشورت کنید تا در مورد تجربه شخصی خود و هر موضوع دیگری که ممکن است در این زمینه وجود داشته باشد، مطلع شوید.

سخن آخر درباره‌ی مرکز میکروبلیدینگ ابرو

اگر به دنبال یکی از بهترین مرکز میکروبلدینگ ابرو و نیز آرایش دائم برای صورت خود می خواهید من سالن آرایش دائم فاطمه گرجی رو به شما پیشنهاد می کنم

برای مشاوه رایگان تماس بگیرید

2 دیدگاه

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره 100% رایگان و دریافت تخفیف شماره تماس خود را وارد نمایید

پاپ اپ ارسال شماره تماس

فیلد های "*" اجباری هستند