جهت اطلاع از نحوه برگزاری کلاس‌ها و رزرو وقت بصورت تلفنی تماس بگیرید.

قیمت بن مژه 1402

بن مژه
فهرست مطالب

بن مژه یک روش آرایش موقت است که به شما امکان می‌دهد مژه‌های خود را پرتر و جذاب‌تر نشان دهید. در این روش، یک رنگ مخصوص بر روی پوست مژه‌ها تتو می‌شود. این روش باعث می‌شود مژه‌های شما به صورت طبیعی‌تر و درخشان‌تر به نظر برسند. در ادامه به معیارهای تأثیرگذار بر “قیمت بن مژه” اشاره می‌کنیم.

قیمت بن مژه

قیمت بن مژه در سال 1402 به شکل زیر می باشد

بن مژه 1.600.000 تومان
ترمیم (هرجلسه)  400.000 تومان
میکروبلیدینگ 2.600.000تومان
ریمو 2.400.000تومان
ریمو جلسه دوم 1.200.000تومان

نکاتی در مورد بن مژه

برای دریافت تتوی بن مژه، می‌توانید به یک سالن زیبایی مراجعه کنید که این خدمات را ارائه می‌دهد. حرفه‌ای‌های زیبایی در این سالن‌ها آموزش دیده‌اند و می‌توانند به شما در انتخاب رنگ مناسب و انجام روش صحیح کمک کنند.

قبل از تصمیم‌گیری برای تتوی بن مژه، ممکن است نیاز به مشاوره با یک تکنسین داشته باشید تا در مورد فرایند، نتایج و خطرات مربوط به این روش آگاه شوید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که سالن زیبایی موردنظر شما دارای لوازم بهداشتی و استریل است تا احتمال بروز عفونت یا مشکلات دیگر را کاهش دهد.

لازم به ذکر است که تتوی بن مژه به مدت چند ماه دوام دارد و پس از آن نیاز به ترمیم و تجدید تتو خواهد بود.

بیشتر بدانید : میکروبلیدینگ چیست 

مزایای بن مژه

  • ظاهر جذاب: بن مژه باعث بلندتر و پررنگ‌تر شدن مژه‌ها می‌شود و ظاهر چشمانتان را جذاب‌تر و جلوه‌گرتر می‌کند.
  • عدم نیاز به ریمل: با استفاده از بن مژه، نیاز به استفاده از ریمل را کاهش می‌دهید و از این طریق می‌توانید به صورتی طبیعی‌تر و با سرعت بیشتری آماده شوید.
  • مژه‌های بلندتر و قابل مشاهده: با استفاده از بن مژه، مژه‌هایتان به طور قابل‌توجهی بلندتر و بیشتر قابل مشاهده خواهند بود که این می‌تواند به جلب‌توجه و جذب نگاه همسرانتان یا دیگران کمک کند.
  • نتیجه بلند مدت: با استفاده منظم از بن مژه، می‌توانید در طولانی‌مدت نتایج بهتری را مشاهده کنید و مژه‌های قوی و سالم‌تری داشته باشید.
  • صرفه‌جویی در زمان: استفاده از بن مژه می‌تواند به شما کمک کند تا در زمان آرایش خود صرفه‌جویی کنید، زیرا نیاز به استفاده از ریمل را کاهش می‌دهد.
  • قابلیت شستشو: بن مژه‌ها معمولاً قابل شستشو هستند و می‌توانید آنها را با آب گرم و صابون پاک کنید. این به شما امکان می‌دهد بن مژه را تمیز نگه دارید و از آن برای مدت طولانی‌تری استفاده کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که استفاده از بن مژه نیازمند مراعات صحیح و استفاده درست است. همچنین، قبل از استفاده، بهتر است با یک تکنسین آرایش متخصص مشورت کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید : مرکز میکروبلدینگ ابرو

بن مژه برای چه افرادی مناسب است؟

بن مژه برای افرادی که مژه‌های ناچیز، کم و ضعیف دارند یا می‌خواهند مژه‌های خود را بلندتر و پرپشت‌تر نشان دهند، مناسب است. همچنین برای افرادی که به دنبال یک راه سریع و موقت برای داشتن مژه‌های جذاب هستند، انتخاب خوبی است.

اگر شما از افرادی هستید که به علت مشکلات بهداشتی، آلرژی یا حساسیت به محصولات شیمیایی، قادر به استفاده از محصولات آرایشی معمولی بر روی چشم هستید، در این موارد باید به موارد خاص توجه داشته باشید و قبل از استفاده از بن مژه، با یک پزشک یا اپتومتریست مشورت کنید.

همچنین، اگر مژه‌هایتان بسیار ضعیف، شکننده یا آسیب دیده هستند، بهتر است قبل از استفاده از بن مژه، با یک تخصصی مشورت کنید.

بیشتر بخوانید : میکروپیگمنتیشن خط لب

سوالات متداول

1.ماندگاری بن مژه چه مدت است؟

بین 6 تا 12 ماه

2.درد بن مژه چقدر است؟

به دلیل استفاده از ماده بی حس کننده دردی حس نمی‌شود

3.هزینه بن مژه در سال 1402 چقدر است؟

شروع قیمت از 1.500.000

2 دیدگاه

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره 100% رایگان و دریافت تخفیف شماره تماس خود را وارد نمایید

پاپ اپ ارسال شماره تماس

فیلد های "*" اجباری هستند